התקשרו עכשיו 073-3746667

רחוב ירושלים 39, קריית אונו (קומה 4)
רחוב מנדס 24, רמת גן
רחוב הנדיב 71, הרצליה

עיצוב אף בהזרקה

הזרקות לאף או "ניתוח אף בהזרקה" הפכו פופולריות בשנים האחרונות לאור העובדה שהן מאפשרות שינויים ותיקונים במראה האף ללא ההחלמה של ניתוח. גישה זו מאפשרת לרופא לבצע התאמות מסוימות למראה האף באופן מיידי וללא ניתוח. מדובר בכלי אפקטיבי מאוד של המנתח לטפל בבעיות מסוימות במראה האף.

איך זה עובד?

מדובר למעשה באותם חומרי מילוי שמשתמשים באזורים אחרים בפנים. המנתח מזריק חומצה היאלורונית לאף במטרה לייצר את התוצאה הרצויה. שיטה זו יכולה להיות יעילה ביותר בטיפול בחלק מהבעיות האסתטיות של האף. השימוש הנפוץ והיעיל ביותר הוא במקרים של אף עם גיבנת גדולה – אז המנתח יזריק חומר מילוי בשקע מעל הגיבנת על מנת להסוות אותה ולייצר מראה ישר יותר של גשר האף. בנוסף השימוש בהזרקות לאף צובר פופולריות לתיקון פגמים קטנים לאחר ניתוח אף בעבר ללא הקושי של ניתוח חוזר. כדי שהזרקה לאף תהיה יעילה, חשוב שהמטרות שלכם יתאימו ליכולות של חומר המילוי והאזורים שניתן להזריק אותו באופן בטוח.

האם אני מועמד/ת לעיצוב אף בהזרקה?

רק לאחר ייעוץ איתי ובדיקה אדע לומר לכם האם אתם מועמדים טובים להזרקות לאף. באופן כללי כדאי לדעת שהזרקות לאף הן זולות ומהירות יותר מניתוח אך היכולות שלהן מוגבלות יותר. בנוסף הן לא מתקנות בעיות תפקודיות כמו קושי בנשימה אלא אסתטיות בלבד.

אחד הדברים החשובים ביותר להבנה הוא שחומרים אלו שכשמם כן הם: חומרי מילוי. הם מיועדים למלא חללים מסוימים ולכן משמשים בעיצוב האף להסוואה או הרמה אבל אינם יכולים לשמש להקטנה של האף.

לכמה זמן זה מחזיק?

כידוע חומרים אלו נספגים באופן הדרגתי ע"י הגוף. בממוצע הזרקות לאף יחזיקו בין שנה לשנה וחצי לפני שמתחילים לראות נסיגה של החומר. ניתן כמובן לטפל שוב כמה וכמה פעמים. במרפאה שלי אני משתמש רק בחומרים איכותיים שעברו אישור של איגוד התרופות האמריקאי (ה-FDA).

האם זה כואב?

עיצוב האף בהזרקה כרוכה בכאב מינימלי בלבד. יש כמובן דקירה קטנה של המחט, וזהו! כמובן שכמו בכל הזרקה בגוף ייתכנו נפיחות או שטפי דם לאחר הפעולה, אלו נספגים לאחר מספר ימים.

איך זה מתבצע בפועל?

קודם כל אתם מגיעים לייעוץ שבו אבדוק האם הפעולה מתאימה לכם ואסביר מה ניתן להשיג במקרה הספציפי שלכם. הפעולה מתבצעת במרפאה ללא צורך בהרדמה או טשטוש, לוקחת כ 15 דקות וניתן לחזור לפעילות רגילה מיד לאחר מכן. לאחר הפעולה מומלץ להימנע מלגעת באף או להרכיב משקפיים לכמה ימים.

התוצאות של עיצוב אף בהזרקה הן מיידיות, אז תהנו מהאף החדש!