התקשרו עכשיו 073-3746667

רחוב ירושלים 39, קריית אונו (קומה 4)
רחוב מנדס 24, רמת גן
רחוב הנדיב 71, הרצליה

טיפולי בוטוקס

במהלך השנים , ההבעות שלנו משאירות חותם על הפנים שלנו. כאשר אנחנו מחייכים, מכווצים עיניים, מרימים גבות ועושים פרצוף זעוף – התנועה החוזרת של שרירי הפנים יוצרת קמטים. בוטוקס הינו טיפול רפואי שמטרתו להפחית קמטים ע"י החלשת שרירי ההבעה באזורים ספציפיים. כמנתח פלסטי של הפנים אני מכיר את האנטומיה של השרירים הללו מה שמאפשר לי להזריק בצורה מדויקת ויעילה. במרפאה שלי אני מבצע את ההזרקות בעצמי.

מה עושה טיפול בוטוקס ולמי הוא מיועד?
בוטוקס הינו חומר מסוג נוירומודולטור המתקשר לחיבור עצב-שריר ומחליש את פעולת השריר. הזרקת בוטוקס מטרתה להחליש שרירי הבעה ספציפיים בפנים וע"י כך להפחית או להעלים קמטים באזורים ספציפיים. מדובר בטיפול המשיג החלקה זמנית של אזורים המהווים סמן ראשוני להזדקנות הפנים כמו: 2 קווי הקמט בין הגבות (frown lines), קווי קמט במצח וקווי הקמט מצידי העין (crows feet). הטיפול מיועד לכל מי שמעל גיל 30 ולפעמים גם מתחת! ההמלצה היום היא להתחיל הזרקות בוטוקס עוד לפני היווצרות הקמטים כדי למנוע היווצרות שלהם מבעוד מועד.

כיצד מבוצע הטיפול?
הטיפול מבוצע במרפאה, לוקח כ 10-15 דקות. מזריקים את החומר עם מחט קטנטנה ועדינה בצורה מדויקת ומדודה לאזורים ספציפיים בהתאם לאזורים שרוצים לטפל בהם. רוב המטופלים לא מרגישים כאב קל אלא רק תחושת "דקירת סיכה" קטנטנה.

תוך כמה זמן הטיפול מתחיל לעבוד וכמה זמן הוא מחזיק?
לאחר הטיפול הקמטים יחלו להתיישר ביומיים-שלושה לאחר ההזרקה. העור יתחיל להפוך לחלק יותר עד שמגיעים לתוצאה הסופית לאחר כשבועיים. פעולת החומר מחזיקה 3-5 חודשים אבל זה משתנה ממטופל למטופל . אצל מטופלים שמבצעים טיפול חוזר בבוטוקס ההשפעה נראית אפילו לזמן רב יותר.

האם הפנים שלי ייראו משותקות או "קפואות"?
זוהי טעות נפוצה לגבי טיפולי בוטוקס. הטיפול מחליק קמטים במצח, בין הגבות ולצידי העיניים. אתם תוכלו להזיז את שאר הפנים ולעשות הבעות פנים ללא שינוי. השינוי הכללי הינו עדין ונראה טבעי והוא גורם למראה צעיר ורענן.