התקשרו עכשיו 073-3746667

רחוב ירושלים 39, קריית אונו (קומה 4)
רחוב מנדס 24, רמת גן
רחוב הנדיב 71, הרצליה

ניתוח מתיחת פנים

נשים וגברים המעוניינים בשיפור והצערת מראה הפנים ו"החזרת השעון אחורה" מוזמנים לפנות אליי לייעוץ בנושא ניתוח מתיחת פנים. באנגלית נקרא הניתוח FACELIFT שמתורגם בעברית ל"הרמת פנים" , בעיני זהו מינוח נכון יותר לניתוח שכן הפעילות המבוצעת הינה בבסיסה הרמת הרקמות יותר ממתיחה שלהן. הבעיות העיקריות שבהן הניתוח "מטפל" הם: הקפלים הנזולביאלים (בין צידי האף לצידי השפה העליונה), קפלים וצניחה של העור והרקמות באזור מרכז הפנים והלחיים ובמיוחד קפלי העור והרקמה הצונחת מתחת לצידי קו הלסת (Jowls) תמונה ועור עודף וצנוח במרכז הצוואר. בתור מנתח עם התמחות על בניתוחים פלסטיים ומשחזרים של הפנים אני משתמש בטכניקות מתקדמות להשגת מראה צעיר יותר ורענן ומצד שני נראה טבעי (כך שלא מתקבל המראה ה"בובתי" או "פלסטי" שממנו חוששים המטופלים) לאורך זמן.

האם אני מועמד/ת לניתוח מתיחת פנים ולאיזה בעיות הוא נותן מענה?

בייעוץ איתי אבדוק את מבנה הפנים הייחודי שלך ואשמע את הסוגיות המפריעות לך ואת המטרות האסתטיות שלך ואקבע האם את/ה מועמד/ת טוב/ה לניתוח. אבדוק את מבנה הפנים, עצמות הפנים ועובי מרקם וגמישות עור הפנים.

הבעיות העיקריות שהניתוח נותן להן מענה הן הרמה ומתיחת עור ורקמות צנוחות באזור הצוואר וקו הלסת ושיפור הקמטים וקפלי העור באזור מרכז הפנים. שימו לב שבעיות אחרות כמו קמטים בזווית העין או במצח, עפעפיים שמוטים או "שקים" מתחת לעיניים לרוב לא יקבלו מענה בניתוח זה. לכן לעיתים יידרשו טיפולים לא ניתוחיים משלימים המטפלים בקמטים אלו ובאיכות העור.

איך מתבצע הניתוח ומה הטכניקה והגישה שבה אני משתמש (Deep Plane Facelift)?

הניתוח מתבצע בהרדמה כללית. החתך יתחיל לרוב באזור הרכה (מעל האוזן) בקו השיער, ימשיך אצל נשים בקפל עור צמוד לפתח תעלת האוזן ואצל גברים מעט קדמית לכך, ימשיך מסביב לתנוך ומאחורי האוזן עד לקו השיער האחורי. אורך החתך ייקבע בהתאם למקרה הספציפי ולתוצאות שרוצים לקבל במקרה הפרטי שלך. חתך זה מאפשר החלמה טובה ומוסווה. לאחר ההחלמה החתך מוסתר על ידי קפלי עור טבעיים וקו השיער. לאחר מכן מורם העור והרקמות הצמודות לטובת מיקום מחדש ומתיחה. ישנם מנתחים שמבצעים רק את החלק הזה או מותחים מעט את הרקמות העמוקות יותר ע"י תפרים. בניתוחים שלי ת ברוב המקרים (כשמבנה הרקמות מאפשר) אני מבצע טכניקה שנקראת Deep Plane facelift שבה מבוצע הפרדה וניוד גם של שכבת הרקמות העמוקה יותר כדי לקבל שיפור מקסימלי ועמיד לאורך זמן. לאחר ניוד ומיקום מחדש של הרקמות ב 2 הצדדים וסילוק עור ושומן עודפים ייווצר קונטור צעיר ויפה יותר של מרכז הפנים וקו הלסת. לפעמים יידרש גם חתך נוסף מתחת לסנטר כדי למתוח יותר את הקפלים בצוואר.

מהי ההחלמה מהניתוח?

בסוף הניתוח יושמו חבישות על הפצעים וחבישת לחץ סביב הראש. לפעמים יושארו נקזים (צינור גומי שמנקז הפרשות). החבישות יוחלפו והנקזים יוצאו בימים הראשונים לאחר הניתוח. החוויה לאחר הניתוח שונה ממטופל למטופל. אצל רוב המטופלים הנפיחות ושטפי הדם יגיעו לשיאם לאחר 4 ימים. אפשר להפחית את הנפיחות על ידי שינה עם ראש מורם. אצל רוב המנותחים אין כאבים משמעותיים לאחר הניתוח ונדרשים לתרופות נגד כאב רק בימים הראשונים. ברוב המקרים הנפיחות ושטפי הדם ייספגו עד 2-3 שבועות לאחר הניתוח. זהו לרוב גם הזמן שבו תרגישו בנוח לחזור לעבודה או להיראות בפומבי. כמובן שנעבור על כל התהליך לעומק בפגישת הייעוץ.

מהו הגיל המתאים לניתוח מתיחת פנים ולכמה זמן התוצאות מחזיקות?

הגיל הנפוץ לניתוח הוא בגילאי 50 ו 60 אם כי כבר מגיל 40 הוא יתאים למטופלים מסוימים עם ריבוי עור עודף או שומן. בעיני אין רף גיל עליון לניתוח כל עוד המצב הבריאות הכללי מאפשר זו והציפיות מציאותיות. תוצאות הניתוח מחזיקות לאורך זמן רב (במיוחד בשימוש בשיטת ה-Deep Plane). צריך לזכור כי הניתוח לא עוצר את תהליך ההזדקנות כמובן אך אתם תמשיכו להיראות צעירים יותר מאשר הייתם נראים ללא הניתוח בכל נקודת זמן במשך חייכם.

האם התוצאה תהיה מוגזמת? כלומר האם אראה מנותחת מדי כמו חלק מכוכבי הוליווד?

המטרה העיקרית שלי בניתוח היא להשיג שיפור שנראה טבעי. לייצר גרסה צעירה יותר של עצמכם. אני לא מכוון למראה מתוח מדי או "קפוא" ותוך כדי הניתוח אני בוחן ובודק שוב ושוב שאני מגיע לתוצאה שרצינו.