התקשרו עכשיו 073-3746667

רחוב ירושלים 39, קריית אונו (קומה 4)
רחוב מנדס 24, רמת גן
רחוב הנדיב 71, הרצליה

הזרקת חומרי מילוי

הזרקת חומרי מילוי מיועדת למטופלים שרוצים לעדן או להעלים את קמטי ההבעה בפנים שלהם כדי ליצור מראה צעיר ורענן יותר. שימוש נוסף הינו על מנת להוסיף נפח או לעצב מחדש מבנים או אזורים בפנים. טיפולים אלו מאפשרים לכם לשפר את המראה של הפנים בצורה קלה ומיידית. כמנתח פלסטי של הפנים אני מכיר את האנטומיה של האזורים הספציפיים הללו מה שמאפשר לי להזריק בצורה מדויקת ויעילה ולקבל תוצאות טובות תוך הימנעות מסיבוכים. במרפאה שלי אני מבצע את ההזרקות בעצמי.

מה ניתן להשיג עם חומרי מילוי?

כאשר משתמשים בחומר הנכון במיקום הנכון ובצורה הנכונה ניתן להשיג מגוון רחב של שיפורים לדוגמא:

  • עיבוי ועיצוב שפתיים
  • הסוואת קמטי הבעה
  • הסוואת שקעים מתחת לעיניים
  • שיפור והבלטת עצמות הלחיים והלסת
  • עיצוב האף ללא ניתוח
  • ועוד

מהם חומרי המילוי ואיך הם עובדים?

חומרי המילוי המוזרקים לפנים הינם לרוב נגזרות שונות של חומצה היאלורונית. הם מוחדרים לאזור מסוים ליצירת נפח שמיועד להחליק קמטים או לעבות/לעצב רכיב מסוים בפנים. הם מפורקים באופן איטי ע"י הגוף עד ספיגה מלאה.

איך מבוצע הטיפול? באיזה חומרים משתמשים?

הטיפול מבוצע במרפאה על ידי באופן אישי. ההזרקה מתבצעת בעזרת מחט קטנה ודקה. לרוב ישנה אי נוחות מינימלית וניתן כמובן להוסיף אלחוש מקומי בהתאם לצורך. ניתן לחזור לפעילות מלאה מיד בתום הטיפול ולא נדרשת החלמה מיוחדת. אני משתמש בחומרי מילוי שונים בעלי תכונות ייחודיות ומתאימים למטרות שונות (לדוגמא מילוי קמטים עדינים לעומת עמוקים, עיצוב שפתיים, בניית נפח עצמות וכו). בייעוץ נגדיר ביחד את המטרות של הטיפול ואציג לכם את החומרים הספציפיים שאני חושב שמתאימים ביותר להשגת מטרת הטיפול.

מתי רואים תוצאות וכמה זמן הטיפול מחזיק?

היופי בהזרקת חומרי מילוי הינו שרואים תוצאות מיידיות!. חלק מהחומרים מעודדים יצירת קולגן ואז נראה את התוצאות נבנות לאורך זמן. ניתן לשמר את המראה המשופר על ידי טיפולים שגרתיים. האפקט של כל הזרקה תלוי בחומר שהשתמשנו ובאזור שהוזרק אך לרוב מחזיק מחצי שנה ועד שנתיים ולפעמים אפילו יותר.