התקשרו עכשיו 073-3746667

רחוב ירושלים 39, קריית אונו (קומה 4)
רחוב מנדס 24, רמת גן
רחוב הנדיב 71, הרצליה

ניתוח סינוסים

זהו שם כללי לניתוח המערב את מערות הפנים (סינוסים) . הסינוסים הם חללים בתוך עצמות הפנים מ-2 צידי חלל האף שנפתחים לתוך חלל האף. במצב תקין הם מלאים באוויר, אך במצב של דלקת מסיבה כלשהי הם מתמלאים בנוזלים, הפרשות או רירית מעובה. לפעמים כשהדלקת נמשכת זמן רב נוצרים גם "פוליפים" שהם ביטוי לרירית אף מודלקת כרונית.

מטופל עם מחלת סינוסים יכול להתייצג כאירועים חוזרים של דלקת סינוסים חריפה (כאב פנים וראש, נזלת סמיכה, חסימה אפית ו/או ירידה בחוש הריח). לחלופין הוא יכול להתייצג עם התסמינים האלו או דומים להם באופן ממושך. במידה ואתם סובלים מכאבים או לחץ בפנים, חסימה או גודש אפי, נזלת מוגברת, ירידה בחוש הריח, לחצים או אטימות באוזניים – מומלץ להגיע לבדיקת הסינוסים.

במקרה של מחלת סינוסים אני ממליץ על טיפול תרופתי לפי המחלה הספציפית שלכם ומתאים אותו לכם. במקרים שבהם הטיפול התרופתי לא מוביל לשיפור מספק, נכנסים לתמונה ניתוחי הסינוסים.

הניתוח יוכוון לטיפול בסינוסים החולים ומטרתו להגיע לפתיחה רחבה יותר של הסינוסים למטרת ניקוז וייעול הטיפול התרופתי המקומי. הניתוח מתבצע בהרדמה מלאה ובעזרת מצלמה המוכנסת דרך הנחיריים. הניתוח הינו ללא חתכים חיצוניים, שטפי דם או נפיחות חיצונית. בחלק מהמקרים יושארו חומרים נספגים בחלל האף לספיגת דימום. ברוב המקרים תוכלו להשתחרר הביתה באותו היום. ההחלמה מניתוח סינוסים הינה לרוב פשוטה ונמשכת בממוצע כשבוע. לאחר הניתוח אתם תמשיכו במעקב אצלי במרפאה.

רוב המטופלים שלי מדווחים על שיפור ניכר באיכות החיים שלהם לאחר ניתוח סינוסים.

היות ומדובר בניתוחים עדינים של חללים קטנים בעלי מבנה ייחודי שממוקמים צמוד לעיניים והמוח מומלץ לבצע את הניתוחים הללו אצל מומחה בעל ניסיון רב בניתוחי אף וסינוסים. במהלך ההכשרה והעבודה שלי בארץ ובחו"ל כולל לימוד ושיתוף פעולה עם מומחים מהמובילים בעולם ביצעתי מאות ניתוחי אף וסינוסים כולל מקרים מורכבים ביותר.